2013-02-16

Vad är egentligen meningen med ditt projekt?

Det frågade Therese igår när vi fikade på stan och jag berättade att jag hade börjat skriva in gamla brev och dagboksanteckningar i ett bokprojekt på www.Solentro.se (kan gott ge dem lite reklam, är supernöjd!) . Varför ska du göra det'? Vad är egentligen meningen?

Kanske är det så enkelt att jag är en grävare och ältare, att jag älskar att titta i gamla dagböcker, läsa gamla blogginlägg, läsa gamla brev. Kan inte riktigt förklara varför, men är det inte helt enkelt lite egenkärlek? Jag är kanske onormalt intresserad av vad jag själv skrivit förut om mej själv...

Idag har jag skrivit in några brev till, men vi får väl se om det blir en bok eller om det bara blir lite terapi längs vägen. Att älta i gammalt leder ju sällan framåt, och framtiden har jag ju framför mej..Med HH och allt som väntar oss! <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar